Tuesday, February 16, 2010

MY remains


oneday, I stay alone without anybody beside me. I wanna share my feeling, but I just confuse, who's the right person that can be my friend to share. Not everybody can make me sharing my feeling. And until now I cant find the person who realy fit to me....

Then I guess I can share my day just to my self by writting it like a diary. I love blogging, so I think it's realy fun if I write it in my Blog. Exactly I dont realy like writting my diary. But if I do it, there will something memoriam which can be Story of my life to my childs in the future....

so I try to write what I thought was interesting that ever happened in my life.

dari dulu gw pengen punya orang yang mungkin bisa jadi teman, orang tua, bahkan sebagai adik gw sendiri tapi yang punya pengalaman lebih dan berwibawah buat gw jadiin panutan dalam hidup gw.

tapi sayangnya gak ada, mungkin sempet ada, tapi beberapa hari ini gw merasa sikap gw berlebihan, mungkin dia juga bingung, dari itu gw mulai ngerubah sikap gw lagi buat nganggep dia seperti biasanya, walauun gw tau dia juga mau berbagi sama gw.

semoga coretan2 gw disini bisa berarti di hari depan. istlahnya iseng2 doank sii... cuman setelah gw liat coretan di blog gw ini, gw ngerasa ada suatu hal yang bisa gw banggain dari hidup gw.

Thanks God for giving me this beautiful life....

No comments:

Post a Comment